10-09-2020 Vacature Directeur De Lemborgh

Solliciteren? Klik op onderstaande link

11-03-2020 't Heuvelke is beste basisschool van Nederland

Basisschool 't Heuvelke in Geleen krijgt een 9,6 in het scholenonderzoek van RTL, omdat het al drie jaar op rij hoge scores behaalt bij de eindtoets.

Lees hier het krantenartikel in De limburger van 10 maart 2020.

Algemeen

Vanuit de missie 'omdat elk kind telt' en de visie van Triade geven wij boeiend en uitdagend onderwijs aan kinderen met respect voor de waarden en normen die het kind meebrengt. We willen met modern, eigentijds onderwijs in een veilige omgeving met professionele leerkrachten alles uit het kind halen wat erin zit. We verwachten van onze professionals een opstelling die gericht is op zelf leren en ontwikkelen.

Vervangersbank

Met de vervangersbank Clooser kan Triade vervangingen op een efficiënte, zorgvuldige en kwalitatieve wijze invullen, die voor directeuren tevens een tijdsbesparing met zich meebrengt. Benoemingsverplichtingen worden bewaakt en de bank kan dienen als kweekvijver voor toekomstig personeel, omdat er ook een kwalitatieve evaluatie mogelijk is. De coördinatie (en tevens eindverantwoordelijkheid ) ligt in handen van Hentien Belt, coördinator Vervangersbank. Alle vervangingen lopen via de vervangersbank. Dit betekent dat directeuren geen vervangers kunnen inzetten buiten de bank om. Wel kunnen zij nieuwe vervangers aanmelden bij de coördinator, die vervolgens beslist over opname in de vervangersbank.