23-07-2021

De stichting Triade wenst iedereen een fijne, zonnige en welverdiende vakantie!

Bereikbaarheid tijdens de zomervakantie

Het Onderwijsservicebureau is wegens zomervakantie gesloten van maandag 26.07.2021 t/m vrijdag 03.09.2021.
30-11-2020 't Heuvelke klaar voor de toekomst

Basisschool ’t Heuvelke aan de Dahliastraat in de Geleense wijk Lindenheuvel neemt binnenkort het nieuwbouwdeel officieel in gebruik.
Hiermee zet de onderwijsinstelling een flinke stap richting de brede zorgschool die ze in de toekomst graag wil zijn.

Lees hier het hele artikel

Eenheid in verscheidenheid
In het licht van onze identiteit 'eenheid in verscheidenheid' heeft het beleid van de stichting vooral een ondersteunende en stimulerende functie met betrekking tot het waarborgen en verbreden van de onderwijskwaliteit van de afzonderlijke scholen. Concreet betekent dit dat de onderwijskundige ontwikkeling primair op de scholen plaatsvindt. Bovenschoolse beleidsinitiatieven op onderwijskundig gebied zijn ondersteunend van aard of hebben het karakter van een kwaliteitsimpuls. Alle overige beleidsterreinen worden op stichtingsniveau aangestuurd.

Spilfunctie
Leerlingen en ouders hebben belang bij goed onderwijs en bij de overige functies die een (brede) school voor een kind kan vervullen. Maar ook partners als peuterspeelzalen, kinderopvang, voortgezet en speciaal onderwijs, buurt- en zorginstellingen en verenigingen moeten kunnen rekenen op de kwaliteit en duurzaamheid van onze scholen. De school moet de spil in de wijk zijn en ouders als partners met gedeelde verantwoordelijkheid zien. Daarom hecht Triade eraan om de school in de buurt en de wijk, dichtbij de leefwereld van de kinderen, in stand te houden. Triade investeert voortdurend om de kwaliteit van de gebouwen hoog te houden.