01-06-2022 Medewerker personeels- en salarisadministratie

In verband met het vertrek van de huidige medewerkster psa van de personeel- en salarisadministratie met ingang van 1 september 2022 zoeken wij kandidaten voor de functie van:

Medewerker personeel- en salarisadministratie

Klik hier voor meer informatie

01-06-2022
Werken bij Triade klik hier

Ouderparticipatie

Triade wil boeiend en uitdagend onderwijs geven aan kinderen, met respect voor de waarden en normen die het kind meebrengt. We zien de ouder hierin als partner met de primaire verantwoordelijkheid voor de opvoeding en de school met een primaire verantwoordelijkheid voor het onderwijs.

Medezeggenschap

Elke school van Triade heeft een medezeggenschapsraad (MR). De omvang van elke MR is per school verschillend. In de medezeggenschapsraden zijn de ouders en de medewerkers evenredig vertegenwoordigd. Daarnaast is er een gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR) die wordt gevormd door twee vertegenwoordigers (één ouder en één teamlid) , van elke school, in totaal dus veertien leden. De leden van de GMR hoeven geen lid te zijn van een MR. Leden van de MR en GMR worden gekozen ofwel door teamleden, ofwel door de ouders.
Hiervoor worden periodiek verkiezingen georganiseerd.

Oudervereniging

Een aparte rol is er voor de oudervereniging. elke school van Triade heeft een eigen oudervereniging. De vereniging stelt zich - gelet op de primaire verantwoordelijkheid van de ouders voor de opvoeding van hun kinderen - ten doel de samenwerking tussen ouders en de school met betrekking tot activiteiten binnen of buiten de school te bevorderen. Denk hierbij aan een scala van activiteiten, zoals schoolreisjes, schoolfeesten, activiteiten met een bijzonder doel (bijvoorbeeld de aanschaf van een nieuw speeltoestel) of de tussenschoolse opvang.