01-06-2022 Medewerker personeels- en salarisadministratie

In verband met het vertrek van de huidige medewerkster psa van de personeel- en salarisadministratie met ingang van 1 september 2022 zoeken wij kandidaten voor de functie van:

Medewerker personeel- en salarisadministratie

Klik hier voor meer informatie

01-06-2022
Werken bij Triade klik hier

Basisschool De Driesprong

Adresgegevens
Haesselderstraat 9
6166 EG Geleen

info@bsdedriesprong.nl
www.bsdedriesprong.nl

Directie
Directeur: De heer JP. Verjans

Onderwijscoördinator
Mevrouw Odette Michielsen, mevrouw Nijsten-Drummen, mevrouw Wijnands

Schooltijden
Maandag , dinsdag, donderdag, vrijdag : 8.30 - 12.00 uur en 13.00 - 15.00 uur
Woensdag : 8.30 - 12.30 uur
groep 1 en 2 vrijdag vrij

Opvang
Overblijven: op locatie, verzorgd door vrijwilligers
Buitenschoolse opvang: Tinkeltime (MIK) www.mik-online.nl
Kinderdagverblijf: Spelenderwijs www.spelenderwijs.nl
Peuterspeelzaal: nvt

Schoolinformatie / Highlight: De rooms-katholieke basisschool De Driesprong is centraal gelegen in de wijk Oud-Geleen. Onze school is een lerende school waarin we steeds bezig zijn onze missie: 'Samen leven en leren, gericht op heden en toekomst' , vorm te geven. We zorgen ervoor dat het schoolklimaat een optimale bijdrage levert om samen te leren vanuit een betekenisvolle, uitnodigende leeromgeving waarin kinderen leren zelf verantwoordelijkheid te dragen.
Dankzij een kindvriendelijke leeromgeving worden talenten herkend en ontwikkeld. We zien verschillen tussen kinderen en leerkrachten als meerwaarde.
Basisschool De Driesprong heeft ook oog voor hoogbegaafde kinderenen en is in 2008 gestart met een Leonardo-afdeling.
Door middel van openheid, duidelijkheid en betrokkenheid willen wij, binnen een goede communicatie met alle geledingen, steeds blijven werken aan de toekomstbestendgheid van ons onderwijs.
Kortom: basisschool De Driesprong SAMEN sterk.

MR
Voorzitter MR: Mevrouw E. Lansu

OV
Voorzitter OV: Mevrouw I. Zeelen